logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۹۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

استقرار موکب شهرداری زنجان در مرز مهران

استقرار-موکب-شهرداری-زنجان-در-مرز-مهران
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به استقرار موکب شهرداری زنجان در مرز مهران گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین تا سه روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته موکب شهرداری زنجان در مرز مهران در موقعیت مکانی بسیار مناسب مستقر بوده و به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه تعداد موکب‌های شهر زنجان 20 مورد بوده و در ایام اربعین به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد ادامه داد: شهرداری زنجان به لحاظ قانونی تنها می‌تواند به موکب‌های شهر زنجان کمک‌رسانی انجام دهد و این مورد از جمله برنامه‌‌های شورای شهر زنجان بوده و هر ساله نیز بودجه‌ای به همین منظور اختصاص داده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کمک‌رسانی شهرداری زنجان به موکب‌های اربعین براساس ظرفیت هر موکب انجام می‌شود خاطرنشان کرد: موکب‌ها براساس نوع خدمات‌رسانی تفکیک شده و کمک‌رسانی به این موکب‌ها نیز بر همین اساس انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه موکب شهرداری زنجان تا سه روز بعد از اربعین در مرز مهران برپا بوده و به زائرانی که از مرز عراق برمی‌گردند نیز خدمات خواهد داد ادامه داد: از تمامی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائران استفاده می‌شود.

مرادلو با تاکید براینکه در مدت سه سال گذشته امکانات بسیار خوبی برای ستاد بحران شهرداری زنجان خریداری شده است بیان کرد: از این امکانات برای خدمات‌رسانی سرمایشی به زائران اربعین استفاده می‌شود.

وی با تاکید براینکه این امکانات شامل آب سردکن‌‌های استاندارد، خودروهای مجهز به یخچال، یخچال‌های بزرگ، چادرهای بزرگ و دارای امکانات مناسب، آشپرخانه‌های صنعتی، دستگاه نان‌پزی و غیره است ادامه داد: این امکانات برای خدمات‌رسانی شرایط بحرانی برای شهرداری زنجان خریداری شده و از این امکانات به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین نیز استفاده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: تهیه این امکانات یکی از کارهای خوب و قابل تقدیر شهرداری و این دوره از شورای شهر زنجان بوده که به یادگاری خواهد ماند.

وی ادامه داد: تمامی امکانات از جمله چادرهایی که برای ستاد بحران شهرداری زنجان خریداری شده دارای استاندار لازم بوده و در مواقع بحرانی مانند زلزله با استفاده از این امکانات می‌توان برای بیش از یک هزار نفر اسکان داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر